Sleepers-Pokoli lecke

2014.01.25. 17:31 Maria32

Sleepers-Pokoli lecke.Ezt a filmet néztem egy órája a tv-ben a Visat3 csatornán.Most 2013 augusztus 29 van éjjel 01.01 perc.A film nagyon fölzaklatott és elgondolkodtatott.De igazából magam sem tudom mi segítene.Azt hiszem az igazság,  az egyetlen ami szabaddá tesz!

A filmre  visszatérve. Hivatalos szervek állítják a filmben az esetek  nem történtek meg, Csak egy személy állítja(mert ő maradt), aki igaznak vallja , és én hiszek neki.Valószínű, hogy nem vagyok egyedül, vagy  mások akik már  esetleg azóta nem élnek.Számomra  az igazság nagyon fontos az életemben.És köszönöm, hogy ezt a filmet megírták , és létrehozták.Higgyen mindenki amit csak akar.De  bizony mindenkit utol ér  a sorsa, mert Isten igazságos, és nincsenek véletlenek.

Meg  van írva   szentírásban aki egy gyermekkel rosszat  tesz, jobb lett volna ha malom követ köt a nyakára és a  tengerbe  veti magát!

A filmet most nem fogom leírni, és nem elemzem részletekben.A magam igazát keresem és bár már megbocsájtottam lélekben, feledni mégsem tudok.Ezért leírtam esetemet korábban.Természetesen bosszúként.Mégsem vagyok elégedett.Meg kell lenni e a "Pokoli leckének "is!

44 éves  vagyok, 4 éves korom óta igyekszem feledni, gyógyulni.De nem lehet!Nekem is  szégyenérzetem van , magamat hibáztatom,mint bármely megrontott, vagy megkínzott  gyermeknek.Én is volt, hogy  felkiáltottam Istenem, hol voltál akkor?Vagy az őrangyalom?Én is mint a  filmbeli író bizony más neveket használtam az eset leírásához.Az esetem eltérő a filmtől,annyiban hogy ott kisfiúkról bántalmazásáról volt szó.Majd felnőtt férfiakról.Én asszony  vagyok,természetesen más életek és  sorsuk is más.Egy közös.De aki megnézi a filmet és elolvas mindent érteni fog.

Ki kell állnom a  saját igazamért.Az igazságért!Addig nem lehet meghalni!Teszem ezt magamért, teszem barátnőimért(3),  időközben vannak akik meghaltak(2), van akinek nyoma  veszett(1).Ketten azt mondták:Ne  beszélj róla  senkinek.

Sajnos vannak tények, amik jobb ha nyilvánosságra kerülnek.Sőt minél előbb , annál jobb.Most bemásolom korábbi írásomat.Nem mese.Valóság!

Hajnalka és a pedofil fiúk címmel írtam.a  bosszúm benne, csupán annyi, hogy  a megnevezett fiú  saját lányát neveztem meg áldozatnak.A  valóságban az áldozat én voltam!Nem akartam addig nyilvánosságra hozni, míg beteges édesanyja élt a  fiúnak.Bár hallottam róla, hogy más kislánnyal is fajtalankodott.Valami olyasmit kiabált  egy asszony az anyjának, hogy a  fiad belehugyozott  a lányom hasába.Ezt is elég  rossz volt hallani kislányként.

Tessék az írásom.Előre bocsájtom egész életem rossz irányba haladt, vagy ha jóba is a  vége mindig rossz lett.Magam sem tudom mit  szeretnék.Elégtételt?Vagy fölhívni a figyelmet, vigyázzátok gyermekeiteket a pedofiloktól, perverzektől.Alattomosak!




Hajnalka talán három éves volt.Buggyos napozójában kiszaladt a kapun.Senki nem vette észre.Meglátta az úton rohanó gyerekcsapatot, öt nagyobb fiú és egy kislány.
-Erzsike hová mentek?-kérdezte a 13 éves Tibi kis húgát , aki éppolyan kicsi volt mint ő.
-Megyünk háborúzni-és szaladt is tovább a fiúk után, hiszen a három fiú a bátyja volt.

-Én is mehetek?
-Gyere!
Hajnalka futott utánuk ahogy birt.Fel a dombon a fák, bokrokon át fel a partra.
Kinézett a bokrok közül.A fiúk a felszántott parton gödrökbe ugráltak és rögökkel dobálták egymást.
-Gyere le-szólt sunyin, halkan Tibi Hajnalkának,akit a többiek nem is vettek észre, hogy utánuk ment.
Lehúzta a kislány napozóbugyiját és elővette hímvesszőjét is.Hajnalka nem értette mit akar, csak türte amit Tibi csinált vele.Fájt is egy kicsit, de Hajnalkába Tibi nem tudta hímvesszőjét belevezetni.Csak erőltette.
-Tibi gyere már ,hol vagy?-kiabálták a fiúk.
Tibi így abbahagyta és rászólt a kislányra ,hogy ne mondja
el senkinek mit csináltak.
Hajnalka nem is értette.De nem felejtette el.Utána már kerülte ezeket a gyerekeket.

Egyszer még négy évesen kiszaladt a kapun.Újra arra felé játszhattak a fiúk és kiabáltak egymásnak.
-Kapjuk el!
Hajnalka riadtan szaladt be a kapun és csalódott, mert Tibi biztos elmondta a többieknek.
Jenő a híd alá hívta Hajnalkát, azzal csalta oda hogy van ott valami.De bebújt a híd alá és letolta gatyáját, majd
lehúzta Hajnalka bugyiját is,de csak a hasához értette hímvesszőjét.Mivel Hajnalka még mindig kicsi volt a fiú pedig
nagy.
Öt éves lehetett mikor a kapu elé írták a fiuk: a majom Hajni kurva.Hajnalka várta hogy az eső elmossa,mert
szégyellte.

Egy alkalommal üveggolyót tett bugyijába,majd elfelejtette.A WC-én érezte a hideg golyók érintését ott
alul.Megborzongott, hogy kisbabája született és most a WC-be fog esni.Félt !

Majd jöttek a visszatérő rémálmok.Csúnya
csökevényes bőrrudak nőnek ki a könyökéből, így már biztosan mindenki látni fogja hogy ő más .Talán korcs ,csak
titkolta, de most már kiderül.Akkor mi lesz ha tudják majd rondaságát, amit ő maga is megvet magán?Szörnyű csúfság és
Szörnyű titkok!
Majd valahogy,valami csak kiderült. Öreg mamái beszéltek Hajnalkához odahaza,hogy ne hagyja magát ,mert meg fog
fájdulni a hasa.Hajnalka hitt nekik bár nem tudta mit tudnak, mit tettek vele.

Csak ő érezte hogy rosszat.

holnapután március 16-án a viasat3-on újra megy film ,tehát vasárnap este 22.00-kor

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr895482855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása