Nyeremény ,szerencse

2013.04.17. 20:03 Maria32

Hogy nekem nincs vagy esetleg kevés.Azt hittem idáig hogy ez  baj, pedig az ellenkezője a baj.A Pax tv-ben néztem egy tisztességes úgynevezett becsületes embert, aki kijelentette, hogy semmilyen szerencsejátékban nem kíván részt venni, nem akar nyerni és ez így van rendjén , meg sem tartaná ha nyerne valamit.Nagyon megdöbbentem ezen az őszinteségen és elgondolkodtam.Végül is igazat adtam neki.A Léleknek jobb(mint érzékeny  női lélek én így gondoltam).Elmeséltem a férjemnek is és neki is milyen igaza van.Azt mondta , hogy ha valaki nyer az az által jön létre csakis, hogy másoktól elvesznek.Gondolkodjatok el rajta , mert érdemes.Jézust idézem:.."Ne földi kincseket gyűjtsetek!.."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr335232029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása