Veled

2015.02.01. 22:03 Maria32

Becsöngettél,és én elédbe mentem a kapuhoz.Kinyitottam,és behívtalak,ott mindjárt két puszit adtam az arcodra,de Te kérted,hogy az
nem puszi volt és még egyszer rendeset,én elmosolyodtam,és újra
odahajoltam hozzád és szájon csókoltalak,de nem hagynám,hogy meglássanak
ezért,megfogtam a kezedet és sietve följöttünk a lépcsőn,fel a
teraszra,akkor megálltál szétnézel a magaslaton,és megkérdezed,hogy
csak ketten vagyunk e,én mondtam,hogy igen.Újra hozzád fordultam,és
levettem a napszemüvegedet, a kabátoddal együtt átöleltem a derekadat,Te
is rám hajolsz ,mert alacsonyabb vagyok,meg csókolod a nyakamat,mert
nem tudsz várni míg beérünk a házba,és én félrehajtom a fejemet és
engedtem,és élvezem a laza puha szádat,nyelvedet amivel a fülcimpámig
érsz, bele simítasz a hajamba,mindkét kezeddel megfogod a fejemet,és
újra a számra tapadsz és szédülve csókolózunk,majd,elengedlek
eltollak,azért,hogy kezednél fogva bevigyelek a házba, az előszobában
leveszem a kabátodat,meg a kendődet,és én is közben a nyakadat átfonom a
kezeimmel és megcsókolom a nyakadat a tarkódat simogatom,és újra
szédülünk mindketten,mert már tombol bennünk az izgalom,mert már együtt
vagyunk majdnem,aztán a nadrág szíjadba kapaszkodok és azzal
vontatlak be a szobába,ahol rögtön a franciaágyra húzlak magamra úgy
ruhástól,szorosan öleljük egymást,és csókolózunk,nyelvesen.A nadrágod
nekem nyomod a nemi szerved feszül, már keményen  hagyom,hogy oda told a
lábam közé, fölhúzom az egyik combomat,te alá nyúlsz , simogatod a
fenekemet, combomat, majd a csípőmet, lassan megfogod a nadrágom szélét,
és lehúzod a nadrágomat félig,majd a bugyim szélét is és azt is
lehúzod, így együtt mindből kibontasz.Azt fogod mondani milyen klassz
formás lábaim vannak.Fölállsz az ágyról én is fölállok,de az
ágyon maradok.Kibontod magad a nadrágodból, segítek levenni a
pólódat,simogatom a mellkasodat mind két tenyeremmel, majd lejjebb
csúsztatom lefelé a köldökig,és még lejjebb elérem a nemi szervedet,
megmarkolom és simogatom ,úgy mintha csak bennem volna, nyelvemmel
siklok le a mellkasodon le a köldöködig,körbenyalom a köldököd
alatt,majd lejjebb,és lejjebb,közben markomban tartom a heréidet és
lazán simogatom, lassan a számba csúsztatom a nemi szervedet,akkor
megállunk,nem veszünk egy pillanatig levegőt, tartom a számban, neked
jó,mert meleget érzel a számból, lágyan simogatod a hajamat, az egész
fejemet,a két tenyeredet rátapasztod a füleimre lazán.Az ágyra húzlak
magammal és hagyom hogy a melleimre ülj gyengéden, közben a számban
tartalak végig.Lassan simítva a füleimet a hajamat,lejjebb jössz a
tenyereiddel és a nyakamat simítod,majd beletúrsz a hajamba és erősen
tartod a tarkómat,tövig a számba tolod,én a torkomig érezlek,a szám
teljesen tele van kissé levegőt veszek,és hagyom,hogy beljebb
told,erősen,majd visszább húzod én már pihennék,de nem engedsz,tartod a
tarkómat és újra be.Először még csak lassan,majd egyre gyorsabban,ki és
újra vissza kissé felnyögsz közben,elfárad a nyakam és megfogom
kezeidet,hogy lefejtsem tarkómról a nyakamra.Most már a nyakamat tartod
és tovább folytatjuk.Már nem bírom tovább és eltollak a melleimről a
nyakamról, ki kell hogy vedd a számból.Lejjebb csúszol végig a hasamon
széthúzod kezeiddel amennyire csak lehet a combjaimat.Térdelsz,megemeled
tenyereidbe veszed fenekemet ,és ráhajolsz kis dombomra,a nyelveddel
lejjebb csúszol,míg be nem érsz kis mélyedésembe.Minden szétnyílik
előtted, nagykapum,és alatta a kiskapum.Ráteszed kezeidet simogatsz
körbe körbe,majd váratlanul két újaddal belém hatolsz,hosszú újaid
vannak,először lassan betolod,majd kihúzod és 3 újadat tolod be,én
nagyon élvezem,mert olyan mintha a nemi szerved csúszkálna bennem,de
tudom csak simogatsz,aztán felgyorsulsz,majd hirtelen kihúzod újaidat,és
rám fekszel a testeddel,és teljesen belém nyomod,hatalmas kemény
dárdádat,annyira tele leszek veled,hogy kúsznék fölfelé alólad,de nem
engeded,leszorítasz a testeddel és nyomod le az ágyra a csípőmet
kezeiddel.Nem tudok ellenkezni,és átadom magamat teljesen
,hagyom,hogy tele legyen veled egész belsőm,szinte a méhem végét
érinted,majd mozogsz.tolod be és nem húzod ki teljesen sosem,
lassabban,majd gyorsabban,a nyomások a méhemet érintik , a fejemet
forgatom,és halkan nyögdécselek.Kész teljesen tele vagyok.Nem
mozdulhatok, a kezeimet is lefogtad és szorítod a csípőmet,és a nyakam
mellett a fülemben nyögve kérdezel, jó? én szintén halkan nyögöm,jó, jó
vagy .Mozogsz, és én nem bírom visszatartani élvezetemet, érzed,hogy már
melleim előrenyomulva,mindenünk összeérve a legkisebb mozdulatra is el
fogok élvezni.Elengeded kezeimet a homlokomat, a hajamat, arcomat
simítod,szólsz,hogy várj még,mondom neked súgva, szinte irgalomért
könyörögve mondom ,nem tudok.Akkor átkarolsz teljesen ,én is téged,majd
föl teszem karjaimat,nyakadat kulcsolom át.Egymás karjaiban,teljesen
egymást kitöltve,mozdulatlanul maradunk félpercig is talán.Próbálunk
egyiken sem nem megmozdulni,csak figyeljük ölünket csöndben.Újra
megsimítod homlokomat,fejedet nyakamba temeted,és én már tudom előre
végem lesz,mert meg fogsz mozdulni,rád szorítom lábaidra lábaimat,és
engedem,hogy csak csináld a mennyei lökést bennem.Először kiveszed
teljesen,majd lassan visszatolod újra tövig be.Halkan felnyögök,hogy ó
ne.A fülemet nyalod,hajlítom a nyakamat,de nem szabadulhatok,és akkor
egyre gyorsabban és gyorsabban jössz ki és be,arcom piros,szemem ragyog,egyáltalán
nem érzem már mi van körülöttem ,csak azt ,hogy ki és be,de már nagyon
erős ,és nagy lökéseket teszel.Határozottan mondom neked nem bírom
tovább,és te megállsz, nyomod ágyékod belém és csak lüktetünk együtt
egyszerre,mivel ezt érzem pontosan hajadba kapaszkodva erősen arcom
arcodhoz nyomom,és artikuláltan,számomra is ismeretlenül hosszan
sikoltok.Te is hörögsz és markoljuk egymás húsát.Elégedetten,fáradtan
rám borulsz testeddel,már csak lihegünk,lassacskán megpihenünk.Még nem
váltunk szét.Nagyon lassan,és óvatosan veszed ki, és még föl is
szisszensz mire kiveszed belőlem.Adok egy törlőkendőt neked ,és hagyom
hogy mellém zuhanj,én hasamra fordulok és rám teszed karod,még egy csók a
nyakamra és én elfáradva elernyedve elalszok.Elalszol Te is mellettem
.Arra ébredek,hogy egyedül és meztelenül vagyok,azt hiszem nem történt
meg, de fölülök és mit belém raktál lassan szivárog,kimegyek a
fürdőszobába és lezuhanyzok.Jó volt veled.A teraszon felejtetted
napszemüveged.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr617063415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása