A Senki

2013.06.21. 01:24 Maria32

Senki lettem.Nincs munkám.Nincs munkahelyem.Hiába keresek, nem megy.Ebben a  hőségben még  keresés is nehezen megy.Reggel elrohanok a munkaközvetítőbe és  szétnézek mi a felhozatal.Már nem bánom fél éve , hogy itthon vagyok.Természetesen 4 kölykömet nevelem.Nem kicsik, és ez nem azt jelenti, hogy  bármi is könnyebb lenne.Akkor lenne könnyebb, ha lenne munkám.Ej de  gyámoltalan vagyok.Olyan ez mint a kéregetés.Igen még az is lehet , hogy kéregetni fogok, Rá  vagyok szorulva.Megtehetem.Közben 5 üveg Avon parfümöt is el kellene adnom.El kell adnom!

Semmit sem tudok eladni.Semmi nem megy.Mennie kell!

Tikkasztó meleg  volt és van most is, mindenféle  bogárkák ugrándoznak.az előbb dobtam ki az ágyamból egy  tücsköt is.Azt  sem tudom, hol vagyok, vagy merre induljak.Zavaros a kép.Minden jó lenne.Aztán meg semmi sem jó.

Szívroham közeli állapot.Azt hiszem elvették a  hitemet.Ez bizony  nagy  baj!Pszichológus meg  sehol!Sírva fakadtam kétszer.Egyszer azért ,mert a férjem okozott fájdalmat(nem először) akaratlanul.A másik meg ez a  lehetetlen helyzet.Nem igaz már  hová lehet  süllyedni.Tudom ettől még  van lefelé.Most kapálódzak, vagy már minek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr265371640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása