Ha adnak fogadd el!...

2014.01.25. 19:33 Maria32

Beteg vagyok.Gondoltam veszek be  gyógyszert.Úgy  adódott, hogy  elaludtam a  gyógyszertől.De  legmélyebb álmomban kb. elalvás után félórával a kisfiam fölébresztett.Két nő keres-ezt mondta.Felöltöztem .Lementem a kapuhoz és  átvettem a kis szatyornyi ruhát.De még menjek majd el még  a többi ruháért is.Hogyne  elfogadtam.Persze és  talán még el is megyek majd a  többiért is.Miért ne  ?Szegény  vagyok.Mindenesetre ma  sem sikerült meggyógyulnom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr935413471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása